Звіт
Про роботу шкільного методичного об’єднання «Бівалент» природничо – оздоровчого циклу
за 2014-2015 н.р.
Голова ШМО природничо – оздоровчого циклу Мішаткіна С.Є.
У 2014-2015 навчальному році вчителі нашого ШМО спрямовували свою роботу на реалізацію проблеми «Вдосконалення майстерності у викладанні предметів, впровадження в навчально – виховний процес сучасних освітніх технологій». Основними напрямками нашої роботи є:
Про роботу шкільного методичного об’єднання «Бівалент» природничо – оздоровчого циклу
за 2014-2015 н.р.
Голова ШМО природничо – оздоровчого циклу Мішаткіна С.Є.
У 2014-2015 навчальному році вчителі нашого ШМО спрямовували свою роботу на реалізацію проблеми «Вдосконалення майстерності у викладанні предметів, впровадження в навчально – виховний процес сучасних освітніх технологій». Основними напрямками нашої роботи є:
- використання сучасних технологій навчання з метою розвитку креативності
учнів;
- впровадження педагогічних
стратегій розвитку інноваційної особистості вчителя та учня засобами
інформаційних технологій;
- створення умов для природного
самовиявлення учнів та їх самореалізації;
- впровадження нових педагогічних
технологій, спрямованих на всебічний розвиток учнів.
ШМО вчителів природничо – оздоровчого циклу налічує 5 учителів, з яких 1 – старший вчитель, 1 має вищу категорію, 3- першу, 1 – спеціаліст.
Такий якісний склад учителів забезпечує викладання природничих дисциплін на належному рівні, дає можливість реалізувати шкільну науково-методичну проблему «Створення психолого – умов для інтенсифікації навчально – виховного процесу, формування життєвої активності, поглиблення культурно – творчої спрямованості діяльності закладу». ШМО працювало над підвищенням рівня навчально-виховного процесу, над сприянням підвищення фахової майстерності.
Такий якісний склад учителів забезпечує викладання природничих дисциплін на належному рівні, дає можливість реалізувати шкільну науково-методичну проблему «Створення психолого – умов для інтенсифікації навчально – виховного процесу, формування життєвої активності, поглиблення культурно – творчої спрямованості діяльності закладу». ШМО працювало над підвищенням рівня навчально-виховного процесу, над сприянням підвищення фахової майстерності.
Був складений план діяльності МО на 2014-2015 н.р. з визначенням різноманітних форм роботи. Робота ШМО
проводилась у вигляді засідань, лекцій, доповідей, круглих столів, практичних
занять, огляду та обговорення навчально-методичної літератури. МО надавало
допомогу у підготовці уроків, забезпечувало інтенсивну самоосвітню роботу
вчителів. Педагоги спрямовували
роботу на розв’язання проблеми розвитку творчих здібностей учнів, особливу
увагу приділяли особистісно – орієнтованому навчанню.
Метою нашої роботи є також
формування практичних умінь та навичок, визначених державною програмою,
підвищення національної свідомості учнів. Учителі вчать
школярів критично осмислювати роль людини у суспільстві, готують їх до свідомої
участі в житті нашої держави.
За
період навчального року було заплановано та проведено 4 засідання МО, на яких
слухали доповіді вчителів з наступних тем:
-
Розвиток
мотиваційної сфери учнів як умова підвищення їх інтересу до вивчення біології.
-
Формування
пізнавальних інтересів та розвиток творчого мислення на уроках хімії.
-
Застосування
проблемного навчання на уроках біології.
-
Формування
здорового способу життя засобами фізичної культури
-
Метод
проектів – метод цілісного розв’язання учнем життєво –
значущої проблеми. та ін…
Протягом
навчального року педагогами було проведено ряд відкритих уроків:
-
З біології у 9
класі на тему « Запліднення та внутрішньоутробний розвиток»
-
З хімії у 9 класі був
проведений урок – дослідження «Оцтова кислота. Властивості оцтової кислоти.»
Під час відкритих уроків учителі показали
широкий спектр різноманітних засобів та інтерактивних методів роботи зі
школярами, створювали умови для творчого самовираження і саморозвитку учнів,
виховували компетентну особистість.
На належному рівні у школі
ведеться позакласна робота з предметів природничо – оздоровчого
циклу. Протягом
року вчителями були проведені позакласні заходи:
-
«Казка про вередливу принцесу» - з хімії,
вчитель Прадіденко Л.Р.
-
Гра « 12 – ий бал з хімії» - вчитель
Прадіденко Л.Р.
-
Біологічний КВК для учнів 8 – 11 класів,
вчитель Мішаткіна С.Є.
-
Вікторина «Вусаті, пернаті, хвостаті» для
учнів 5 – 7 класів, вчитель Мішаткіна С.Є.
Діяльність ШМО була спрямована на пошук і
розвиток творчого потенціалу школярів, на роботу з обдарованими дітьми.
Учителями-предметниками були підготовлені матеріали до проведення І етапу
Всеукраїнської олімпіади. Учні взяли участь у ІІ етапі Всеукраїнської
олімпіади, серед учасників були переможці:
Мерзлікіна Катерина, учениця 8 класу зайняла І місце в олімпіаді з хімії. У ІІІ
етапі Всеукраїнської олімпіади з хімії Мерзлікіна Катя зайняла ІІ місце.
(Вчитель – Прадіденко Л.Р.)
Учні взяли участь у таких конкурсах:
-
«Колосок» -
учні 10 класу Афанасенко І. та Гетманець І. отримали «Золотий колосок» в
осінньому етапі конкурсу (Вчитель Мішаткіна с.Є.)
-
«Геліантус»
Під
керівництвом учителів протягом навчального року випускалися шкільні газети,
проводились предметні тижні, створено ряд
комп’ютерних презентацій, учнівські проекти. Вся учнівська творчість
систематизується та зберігається в електронному вигляді освітнього простору та
висвітлюється на блозі ШМО «Бівалент». Свої роботи учні презентують на уроках та шкільних
виставках.
Вчителі – природничники дбають про
високий рівень професійних умінь. У цьому навчальному році атестувалися :
-
Мішаткіна
С.Є.( Підтвердила вищу кваліфікаційну категорію та
звання «Старший вчитель»).
-
Прадіденко Л.Р. (Підтвердила І кваліфікаційну категорію).
-
Вершкова О.В. (Отримала І кваліфікаційну категорію).
Педагоги
беруть активну участь у засіданнях, семінарах не тільки шкільного, а і
районного МО. Готують цікаві доповіді, повідомлення, діляться досвідом.
Мішаткіна С.Є. та Прадіденко
Л.Р. брали участь в районній інтернет – конференції з теми « Професійна компетентність педагога як показник його
особистісного розвитку та запорука успішного навчання учнів».
На останньому засіданні МО
учителі обговорили порядок закінчення навчального року, графік проведення
підсумкових контрольних робіт, ознайомилися з інструкцією про ДПА та ЗНО,
методичними рекомендаціями щодо їх проведення, обговорили графік консультацій,
підготовку та заходи спрямовані на ознайомлення учнів з порядком проходження та
підготовкою до ДПА ТА ЗНО. Члени МО прозвітували про стан виконання навчальних
планів та програм.
Протягом року учителі-природничники впроваджували інноваційні педагогічні технології розвитку творчих здібностей учнів, втілювали у вчительську діяльність передовий педагогічний досвід, залучали до творчої діяльності школярів, внаслідок чого зріс рівень творчої компетентності учнів.
Методична робота вчителів природничо – оздоровчого циклу у новому навчальному році буде спрямована на реалізацію таких завдань:
Протягом року учителі-природничники впроваджували інноваційні педагогічні технології розвитку творчих здібностей учнів, втілювали у вчительську діяльність передовий педагогічний досвід, залучали до творчої діяльності школярів, внаслідок чого зріс рівень творчої компетентності учнів.
Методична робота вчителів природничо – оздоровчого циклу у новому навчальному році буде спрямована на реалізацію таких завдань:
-
виховання свідомого прагнення до вивчення природничих
дисциплін;
-
підняття загальної освіченості учнів: набуття
ними базових знань, необхідних для
повноцінної інтеграції в суспільство на різних рівнях;
-
сприяння національному
самоусвідомленню і стійкому відчуттю приналежності до європейської спільноти;
-
розвиток творчих і
комунікативних здібностей учнів, їхнього самостійного і критичного мислення,;
-
вироблення вміння
застосовувати здобуті знання, навички у практичному житті;
-
Розвиток навичок
самоосвіти, бажання і спроможність учитися.
Немає коментарів:
Дописати коментар