ПЛАН САМООСВІТИ ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ОСНОВ ЗДОРОВ’Я
ВЕРШКОВОЇ ОЛЬГИ ВОЛОДИМИРІВНИ
1. Вивчення нормативних документів
1. Опрацювати нормативно-правові документи щодо викладання навчальних
предметів у 5-9 класах в 2016 /2017 н.р.
1. Вивчення нормативних документів
1. Опрацювати нормативно-право
Ознайомлення з інформаційними збірниками МОН,
періодичними виданнями ( Протягом навчального року)
2. Про вимоги до викладання в 1класі Інформаційні збірники, сайт МОН Вересень
3. Інструкція з ведення класного журналу учнів 5-9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів
Інформаційний збірник наказів ; сайт МОН Вересень
4. Про зміни до нових навчальних програм Накази, сайт МОН (Серпень-вересень)
2. Теоретична підготовка за фахом
1. Опрацювати додаткову науково-популярну літературу для підготовки
теоретичного рівня з трудового навчання та основ здоров’я. Поглиблена підготовка до
викладання курсу трудового навчання та основ здоров’я ( Протягом навчального року)
2. Робота над власною методичною проблемою та її втілення відповідно до власного етапу
Доповідь на МО (Протягом 2016 /2017 н.р )
3. Підготувати матеріали на засідання методичного об’єднання Доповіді, презентація , ділова гра на МО
2. Про вимоги до викладання в 1класі Інформаційні збірники, сайт МОН Вересень
3. Інструкція з ведення класного журналу учнів 5-9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів
Інформаційний збірник наказів ; сайт МОН Вересень
4. Про зміни до нових навчальних програм Накази, сайт МОН (Серпень-вересень)
2. Теоретична підготовка за фахом
1. Опрацювати додаткову науково-популярн
2. Робота над власною методичною проблемою та її втілення відповідно до власного етапу
Доповідь на МО (Протягом 2016 /2017 н.р )
3. Підготувати матеріали на засідання методичного об’єднання Доповіді, презентація , ділова гра на МО
3. Методична підготовка
1. Розробка конспектів уроків з трудового навчання та основ здоров’я. Поглиблена підготовка до уроків ( Протягом навч. року)
2. Опрацювати літературу з методики викладання. Систематичне читання методичної літератури та фахових видань.
3. Розробити та провести показовий урок, виховні заходи. Показовий урок, заходи (До 27. 05. 2017)
4. Оволодіння методикою аналізу і способами узагальнення передового досвіду Відвідування семінарів, конференцій, вебінарів.
5 Освоєння методики дослідницької діяльності (метод проектів) Відвідування заходів , оформлення колективного проекту.
1. Розробка конспектів уроків з трудового навчання та основ здоров’я. Поглиблена підготовка до уроків ( Протягом навч. року)
2. Опрацювати літературу з методики викладання. Систематичне читання методичної літератури та фахових видань.
3. Розробити та провести показовий урок, виховні заходи. Показовий урок, заходи (До 27. 05. 2017)
4. Оволодіння методикою аналізу і способами узагальнення передового досвіду Відвідування семінарів, конференцій, вебінарів.
5 Освоєння методики дослідницької діяльності (метод проектів) Відвідування заходів , оформлення колективного проекту.
6. Пройти курси
підвищення кваліфікації в обласному інституті вдосконалення вчителів ім.
В.О.Сухомлинського ( грудень )
4. Педагогічна підготовка
1. Опрацювання та підбір раціональних форм та способів засвоєння та збереження інформації. Робота з періодичними виданнями, інтернет-ресурсами
2. Шляхи підвищення ефективності уроку. Відвідування семінарів вчителів, робота з педагогічними сайтами.
4. Педагогічна підготовка
1. Опрацювання та підбір раціональних форм та способів засвоєння та збереження інформації. Робота з періодичними виданнями, інтернет-ресурса
2. Шляхи підвищення ефективності уроку. Відвідування семінарів вчителів, робота з педагогічними сайтами.
5. Психологічна підготовка
1. Опрацювувати літературу з психології. Робота з періодичними виданнями, навчально-методи
2. Опрацювати літературу щодо різних форм роботи з обдарованими та слабовстигаючими учнями. Робота з періодичними виданнями, навчально-методи
6. Робота над проблемою школи
1. 1.Формування в учнів почуття патріотизму, національної гідності:
·
виховувати
повагу й шану до національних цінностей нашого народу,любов до
рідного краю, рідної мови, національних традицій,
звичаїв, обрядів.
·
знайомити
учнів з героїчними сторінками історії нашого народу, виховувати
почуття пошани до людей, які творили історію
української держави;
·
формувати
соціально зрілу творчу особистість, громадянина України і світу.
2. Опанування духовної спадщини рідного народу,
збереження та примноження моральних й естетичних цінностей:
·
залучати
школярів, батьків, громадськість до збирання, відродження і
примноження культурних цінностей краєзнавчого
характеру;
·
виховувати
почуття милосердя, доброзичливості на засадах християнської
етики;
·
виробляти
естетичні смаки, бажання вносити прекрасне у життя.
3. Сприяння розвитку особистості, здатної
адаптуватися у сучасному суспільстві та діяти незалежно, самостійно й
відповідально:
·
формувати
в учнів навички креативного мислення, самооцінки та самоаналізу;
·
розвивати
пізнавальні потреби учнів;
·
сприяти
інтелектуальному та емоційному розвиткові учнів.
·
підготувати
учнів до свідомого вибору сфери життєдіяльності та підвищення відповідальності
сім'ї за освіту і виховання дітей.
4. Зміцнення і збереження здоров'я учнів
·
підвищення
розумової і фізичної працездатності;
·
розвиток
і удосконалення природних рухових якостей (сили, спритності,
витривалості тощо), потреби, прагнення бути
здоровим, бадьорим, дарувати радість собі і оточуючим;
·
формування гігієнічних навичок; потреби постійно
й систематично займатися
фізкультурою і спортом, вести здоровий спосіб життя.
Виховні завдання повинні забезпечити соціальне формування
особи, виховання членів суспільства, які відстоюють його інтереси.
Реалізація виховних завдань сприяє втіленню
віковічної мрії людства про гармонію у вихованні, якою вона представлялася
кращим мислителям у різні часи та епохи. Таким чином, виховання учнів
спрямоване на виховання всебічно й гармонійно розвиненої особистості, патріота
України, що нерозривно пов'язані з розумовим, моральним, естетичним, фізичним,
трудовим, правовим, екологічним вихованням.
5.Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному
освітньому просторі
Робота з періодичними виданнями, навчально-методичною літературою
6.Створення оптимальних умов для формування соціально адаптованої особистості. Можливості методу проектів
Робота з періодичними виданнями, проектна діяльність з учнями і батьками
7. Розвиток навичок мобільності учня. Робота з періодичними виданнями,
навчально-методичною літературою.
Відвідування уроків вчите лів, участь у педагогічних нарадах, роботі ШМО
8. Інклюзивне навчання: нові аспекти, індивідуальні програми. Робота з програмами, навчально-методичною літературою.
Робота з періодичними виданнями, навчально-методи
6.Створення оптимальних умов для формування соціально адаптованої особистості. Можливості методу проектів
Робота з періодичними виданнями, проектна діяльність з учнями і батьками
7. Розвиток навичок мобільності учня.
Відвідування уроків вчите
8. Інклюзивне навчання: нові аспекти, індивідуальні програми. Робота з програмами, навчально-методи
План самоосвіти
вчителя
хімії Прадіденко
Л.Р.
на
2016 – 2017 н.р.
№
п/п
|
Зміст
роботи
|
Термін
виконання
|
Відмітка
про виконання
|
1 | серпень | ||
2 | серпень | ||
3 | серпень | ||
4 | серпень | ||
5 | вересень | ||
6 | вересень | ||
7 | постійно | ||
8 | постійно | ||
9 | за планом | ||
10 | за планом | ||
11 | постійно | ||
12 | постійно | ||
13 | постійно | ||
14 |
Лютий
/28.02.17/
|
||
15 | Відвідування відкритих уроків та позаурочних заходів | за планом |
План самоосвіти
вчителя Мішаткіної Світлани
Євгенівни
на 2016- 2017 н.р
№
п/п
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Опрацювання законодавчих та
нормативно-правових документів з
питань
освіти
|
серпень
|
|
2
|
Ознайомлення з тижневим
навантаженням
|
серпень
|
|
3
|
Опрацювання навчальних програм
з природознавства, біології
|
серпень
|
|
4
|
Опрацювання інструкцій та
методичних рекомендацій щодо викладання біології, природознавства
|
серпень
|
|
5
|
Календарне планування з
навчальних предметів біології, природознавства
|
серпень
|
|
6
|
Опрацювання вимог щодо
тематичного, семестрового і річного оцінювання навчальних досягнень
учнів та ведення записів у журналах
|
серпень
|
|
7
|
Планування самоосвітньої діяльності
у відповідності до плану науково-методичної роботи школи, графіка атестації
та курсової перепідготовки вчителів.
|
вересень
|
|
8
|
Планування участі у районних і
шкільних формах методичної роботи.
|
вересень
|
|
9
|
Вивчення нових наукових ідей,
найактуальніших педагогічних проблем у відповідності до науково-методичної
проблеми школи
|
постійно
|
|
10
|
Вивчення передового
педагогічного досвіду роботи освітян
|
постійно
|
|
11
|
Участь у районних методичних
формах роботи: виступ на засіданні РМО вчителів хімії
та біології
|
за планом
|
|
12
|
Участь у шкільних методичних
формах роботи: виступи на методоб’єднанні класних керівників
|
за планом
|
|
13
|
Робота над індивідуальною
методичною та психолого-педагогічною проблемою
«Інтерактивні методи навчання у викладанні біології в системі особистісно
– орієнтованого навчання»
|
постійно
|
|
14
|
Курсова перепідготовка :
2019 рік
|
за планом
|
|
15
|
Відвідування методичних
оперативок.
|
постійно
|
|
16
|
Організація роботи по
підготовці учнів до участі у олімпіадах, конкурсах, турнірах
|
постійно
|
|
17
|
Підготовка до атестації у 2020
році.
|
постійно
|
|
18
|
Опрацювання педагогічної
періодичної преси:
Біологія. Шкільний світ (газета для вчителів біології);
Біологія. Хімія ( газета для вчителів біології і хімії );
Біологія і хімія в школі ( науково - методичний журнал ); Класному керівнику усе для роботи ( науково-методичний
журнал); інформаційні збірники; Освітянське слово ( газета) та ін..
Методичний вісник КОІППО ім.. В.
Сухомлинського № 50
|
постійно
|
|
19
|
Відкриті уроки :
З біології « Узагальнення знань з теми «Дихання» 9 кл.
|
листопад
|
|
20
|
Відвідування відкритих
уроків та позаурочних заходів
|
за планом
|
План самоосвіти вчителя фізичної
культури Угрімова А.Ю.
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Термін
|
Відм. про вик.
|
Опрацювання
законодавчих та нормативно – правових документів із питань освіти
|
серпень
|
виконано
|
|
Ознайомлення
з тижневим навантаженням на 2015 – 2016 н. р.
|
серпень
|
виконано
|
|
Опрацювання
навчальних програм
|
серпень
|
виконано
|
|
Опрацювання
інструкцій та методичних рекомендацій щодо викладання предмету
|
серпень
|
виконано
|
|
Календарне
планування з навчального предмету
|
серпень
|
виконано
|
|
Опрацювання
вимог щодо тематичного, семестрового і річного оцінювання навчальних
досягнень учнів та ведення записів у журналі
|
серпень
|
виконано
|
|
Планування
самоосвітньої діяльності у відповідності до плану науково – методичної роботи
школи, графіка атестації та курсової перепідготовки вчителів.
Відвідування
районних конференцій учителів
|
вересень
|
виконано
|
|
Планування
участі у міських, районних і шкільних формах методичної роботи
|
вересень
|
виконано
|
|
Створити
персональний блог вчителя фізичного виховання
|
вересень
|
виконано
|
|
Організація
роботи по підготовці учнів до участі у олімпіадах, конкурсах, турнірах
|
жовтень
|
виконано
|
|
Створити
власне портфоліо
|
листопад
|
виконано
|
|
Участь у
міських і районних методичних формах роботи
|
згідно
плану
|
||
Участь у
шкільних методичних формах роботи
|
згідно
плану
|
||
Пройти
курси підвищення кваліфікації
|
згідно
плану
|
||
Проводити
відкриті уроки для вчителів школи, району, міста
|
згідно
плану
|
||
Робота з
методичною літературою
|
постійно
|
||
Вивчення
нових наукових ідей, найактуальніших педагогічних проблем у відповідності до
науково – методичної проблеми школи
|
постійно
|
||
Вивчення
та впровадження в практику перспективного педагогічного досвіду, новітніх
досягнень педагогічної, психологічної наук, нових педагогічних технологій
|
постійно
|
||
Розробка
уроків, посібників
|
постійно
|
||
Підготовка
до атестації Систематизація матеріалів у кабінеті.
Відвідування
уроків кращих учителів школи.
Брати
участь у обміні досвідом
|
постійно
|
||
Опрацювання
педагогічної періодичної преси. Нової літератури з методики викладання
предмету
|
постійно
|
||
Періодично
проводити самоаналіз своєї професійної діяльності
|
постійно
|
||
Підвищувати
рівень своєї ерудиції, правової і загальної культури
|
постійно
|
||
Удосконалювати
свої знання в області класичної і сучасної психології та педагогіки
|
постійно
|
||
Вивчати
сучасні психологічні методики
|
постійно
|
||
Оволодівання
новими формами, методами, прийомами навчання і виховання дітей
|
постійно
|
||
Огляд в
Інтернеті інформації з предмету, психології та педагогіки
|
постійно
|
||
Вивчати
НІТ і впроваджувати їх в освітній процес
|
постійно
|
||
Поповнення
персонального блогу новими матеріалами
|
постійно
|
||
Своєчасно
оновлювати інструкції з ТБ на уроках фізичної культури
|
постійно
|
||
Впроваджувати
в навчально-виховний процес здоровʼязбережувальні технології
|
постійно
|
||
Вести
здоровий спосіб життя та спонукати до цього дітей
|
постійно
|
||
Систематично
переглядати спортивні новини та телепередачі
|
постійно
|
||
Систематичні
тренування з фізичної підготовки
|
постійно
|
План самоосвіти вчителя
трудового навчання та технологій Авраменка О.М.
Навчальний рік
|
Тема самоосвіти, індивідуального
педагогічного дослідження
|
2015 – 2016
|
"Нові педагогічних технології на
уроках трудового навчання"
|
2016 – 2017
|
|
2017 – 2018
|
Підвищення
кваліфікації
№
|
Тема підвищення
|
База
проходження
|
Час
прохождения
|
1
|
Нові педагогічних
технології на уроках трудового навчання"
|
КОІППО, курси
|
2013
|
2
|
Самоосвіта
педагога як умова неперервної професійної освіти
|
КОІППОЮ курси
|
2018
|
Основні
питання, які заплановані для вивчення
№
|
Вид діяльності
|
Терміни виконання
|
1
|
Розробка
календарно-тематичного планування.
Розробка
робочих програм з технологій
|
Серпень, вересень щорічно
|
2
|
Шляхи
подолання затруднень школярів при
вивченні технологій
|
Жовтень щорічно
|
3
|
Розрока
портфоліо вчителя
|
2015 – 2016
|
4
|
Підготовка
учнів до олімпіади з технологій
|
Вересень, жовтень
|
5
|
Вивчення
проектної технології
|
2016 – 2017
|
6
|
Організація
дослідницької діяльності учнів
|
Липень-грудень
щорічно
|
7
|
Елементи
особистісно-орієнтованої технології на уроках технологій. Технологія
співробітництва
|
2015- 2016
|
8
|
Елементи
особистісно-орієнтованого навчання на уроках технологій. Технологія модульного
навчання
|
2016- 2017
|
9
|
Елементи
особистісно-орієнтованого навчання на уроках технологій. Технологія
перспективно-випереджального навчання
|
2017- 2018
|
Використання
нових технологій і методів навчання, здоров’язберігаючі технології
№ п/п
|
Технологія, яка використовується
|
Періодичність використання
|
Результати використання
|
Впроваджувати
у освітній процес здоров’язберігаючі технології
|
Протягом
року
|
рекомендації
|
Організація
методичної роботи
1
|
Вивчати
досвід роботи кращих вчителів школи, району, області через Інтернет
|
2
|
Відвідувати
уроки колег і брати участь у обміні досвідом
|
3
|
Проводити
самоаналіз професійної діяльності
|
4
|
Створити
власну базу кращих сценаріїв уроків, цікавих прийомів і знахідок на уроці
|
5
|
Проводити
відкриті уроки для колег по роботі,
|
6
|
Виступати
з доповідями, на засіданнях МО
|
Презентація
власної педагогічної діяльності
Форма презентації
|
Терміни
|
Представлення результатів
практичної діяльності (у вигляді комплексу відкритих занять, проведенні
предметного тижня , результатів «зрізів»,
|
Протягом
навчального року
|
Представлення портфоліо
|
2015 – 2016
|
Творчий звіт
|
Грудень
2013
|
Звіт по темі самоосвіти
|
Травень
щорічно
|
Презентація дослідницьких і
творчих робіт здібних учнів
|
2016, 2017
|
Виступ на методоб’єднанні і
педагогічній раді
|
2015,
2016, 2017
|
Я ЗАРАЗ ФІНАНСОВО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Кредиту, який я отримав від LFDS. Я хотів би донести це до відома громадськості про те, як я вступив у контакт з LFDS після того, як я втратив роботу та отримав відмову в кредиті мого банку та інших фінансових заклад за рахунок моєї кредитної оцінки. Я не міг платити збори за своїх дітей. Мене було поза рахунками, що збираються викинути з дому через неможливість платити свою оренду. Саме в цей період моїх дітей забрали у мене прийомну допомогу. Тоді я вирішив шукати кошти в Інтернеті, де я втратив 3670 доларів, які я позичив у друзів, яких я вирвав у двох інтернет-кредитних компаніях. Поки я не прочитав про: Служба фінансування Le_Meridian (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) десь в Інтернеті, все ще не переконала, через що я пережила, поки мій родич, який є духовенством, також не сказав мені про поточну кредитну схему LFDS за дуже низькою процентною ставкою 1,9 %% та прекрасними умовами погашення без штрафних санкцій за невиконання платежу. У мене немає іншого вибору, ніж зв’язатися з ними, що я зробив через текст + 1-989-394-3740, і містер Бенджамін відповів мені назад. Цей день був найкращим і найкращим днем мого життя, який ніколи не можна забути, коли я отримувати кредитне сповіщення у розмірі 400 000,00 доларів США, на яке я звернувся. Я ефективно використала позику, щоб погасити свої борги та створити бізнес, і сьогодні я та мої діти так раді й виконуємо. Ви також можете зв’язатися з ними електронною поштою: (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) Телефон довідки WhatsApptext: + 1-989-394-3740 Чому я це роблю? Я роблю це, щоб врятувати стільки тих, хто потребує позики, щоб не стати жертвою афери в Інтернеті. Дякую і Бог вас усіх благословив, я Олександр Артем із парку Горизонт до н.е., Україна.
ВідповістиВидалити